Rodzaje marketingu

2010-11-04 15:04

Tekst ten (raczej dla dorosłych) dostałem e-mailem. Niestety nie wiem, kto jest jego autorem. Zamieszczam go z powodów walorów edukacyjnych.
Marketing kobiecy
1. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz: Jestem dobra w łóżku. To jest Marketing Bezpośredni.
2. Jesteś na imprezie z przyjaciółmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden z twoich znajomych podchodzi i mówi: Tamta laska jest świetna w łóżku. To jest Reklama.
3. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, prosisz go o numer telefonu, następnego dnia dzwonisz i mówisz: Jestem dobra w łóżku. To z kolei jest Telemarketing.
4. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, rozpoznajesz go, odświeżasz mu w pamięci znajomość i pytasz: Pamiętasz, jak dobra jestem w łóżku? To się nazywa Customer Relationship Management (CRM).
5. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, wstajesz, poprawiasz ubranie i fryzurę, podchodzisz, stawiasz mu drinka. Mówisz mu, jak ładnie pachnie oraz zachwycasz się jego garniturem. Napomykasz, jak dobra jesteś w łóżku. To się nazywa Public Relations.
6. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzi i mówisz: Jestem dobra w łóżku, następnie pokazujesz mu jeden sutek lub całą pierś. To jest Merchendising.
7. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mówi: Słyszałem, że jesteś świetna w łóżku - to jest uznana marka, czyli Branding.
Marketing męski
1. Podchodzisz do laski na imprezie i mówisz: Jestem fenomenalny w łóżku, potrafię spędzić całą noc kochając się bez przerwy. To nazywa się Nieuczciwa Reklama i jest karane w większości krajów UE.

Myślę, że komentarz jest zbędny.
https://www.ekademia.pl/serwis/CNEB?t=20085